Pomysł na prezent ślubny

Przesądy, koszty wesela, seks przed ślubem, transport i inne.

Pomysł na prezent ślubny

Post przez Eleonora » 3 paź 2010, 20:39

Witam! Wiele par tutaj planuje swoje wesela, więc myślę, że mi pomożecie ;) Jestem zaproszona na ślub do kuzynki dalekiej. Przy zapraszaniu przyszła para młoda powiedziała, że są otwarci na różne prezenty, gdyż kończą budowę domu i nie mają w nim nic. Nie robią listy z prezentami, by nikogo nie zmuszać, ani nie wyznaczać ceny. Jestem jeszcze studentka i nie mam dużo funduszy. Licząc to, że muszę kupić sukienkę, kwiaty i wydać na taxi, na prezent najchętniej chciałabym wydać ok. 200zł. Poradźcie mi proszę co fajnego mogę kupić. Najlepiej coś oryginalnego, by się nie powtórzyło, coś naprawdę super ;) No i po wyborze możemy druhnie zgłosić co chcemy kupić, by raczej się nie powtarzało za często. Proszę o wasze rady i pomysły ;)
Eleonora
Nowy User
Nowy User

Status rodzinny: panna

EkspertWeselny.pl poleca

Pan Polecacz
II
II

Status rodzinny: narzeczony
Data ślubu: 5 sierpień 2011
Miejsce ślubu: Warszawa

Pomysł na prezent ślubny

Post przez Chate » 3 paź 2010, 20:54

no heja widzę że pierwsza śpieszę z odpowiedzią :) wiesz co jeśli chodzi o prezent ślubny to dobrze wybadać czym dana osoba się interesuje lub czego potrzebuje :)
ja ostatnio byłam na ślubie koleżanki, która koniecznie chciała mieć cos z rosenthala :) a że wiaodmo jakie ceny są zastawy to dostała dwie piękne filżanki w cenie około 150 zł :)

natomiast siostra otrzymała świetną narzutkę patchworkową :) przeglądąłam neta w poszukiwaniu czegoś czego nikt nie ma i znalazłam stronkę z narzutami i kompletami pościeli, które są robione jako indywidualne projekty :) Cenowo jak za taki materiał się opłaca no i opakowanie i metka ogólnie robią super wrażenie :-)

nie wiem czy moge wrzucic tutaj linka do tych narzutek, ale jak coś to pisz na PW

ogólnie oszalałam za połączeniem limonki i fioletu - może dlatego też mam takie kolory w mieszkaniu :D
Chate
Nowy User