Welon do sukni ślubnej

Re: Welon

Post przez Lauretta » 21 sty 2009, 15:35

Mi też jak najdelikatniejsze się podobają :) a co do długości, to nie mam zdania - wszystko się okaże, jak już zamówię suknię. Ale ta opcja 2w1 (długi i krótki) to całkiem dobry pomysł ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Lauretta
Members
Members
 
Posty: 5016
Dołączył(a): 18 paź 2008, 14:26
Status rodzinny: mężatka

EkspertWeselny.pl poleca

Pan Polecacz
II
II
 
Posty: 236
Dołączył(a): 6 sty 2011, 16:45
Status rodzinny: narzeczony
Data ślubu: 5 sierpień 2011
Miejsce ślubu: Warszawa

Re: Welon

Post przez Kasiunia » 21 sty 2009, 17:31

Ja długiego napewno nie chce, bo mam sliczną aplikacje na trenie wiec nie chce ją zasłaniać, najbardziej pasuje mi mgiełka do pasa z jakimiś koralikami / kryształkami na końcu :)
Obrazek
Obrazek
Mój kulinarny blog - www.wsrodkuchennychmarzen.bloog.pl
Avatar użytkownika
Kasiunia
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 18 paź 2008, 13:30
Lokalizacja: Węgrów/Goleniów
Status rodzinny: zaręczona

Re: Welon

Post przez martinii18 » 2 kwi 2009, 06:33

Ja bede miala dwa welony, jeden chce dlugi do Kosciola, a drugi krotki na sale i oba beda doczepione od gory czyli z przodu :)
Obrazek
martinii18
IX
IX
 
Posty: 979
Dołączył(a): 18 paź 2008, 13:50
Lokalizacja: Chylice
Status rodzinny: mężatka :)
Data ślubu: 9 maja 2009
Miejsce ślubu: Chylice

Re: Welon

Post przez Anija » 2 kwi 2009, 11:25

Też mi się marzył kiedyś taki długaśny welon... ale chyba zrezygnuje z niego z 2 powodów:
- jestem dość wysoka i jeszcze by mnie niepotrzebnie wydłużył,
- nie chcę przykrywać pięknego trenu
Obrazek
19 wrzesień 2009r.
Avatar użytkownika
Anija
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 423
Dołączył(a): 18 paź 2008, 13:34
Status rodzinny: Panna
Data ślubu: 19 września 2009
Miejsce ślubu: Pomiechówek

Re: Welon

Post przez Madzia » 2 kwi 2009, 12:19

Anija napisał(a):Też mi się marzył kiedyś taki długaśny welon... ale chyba zrezygnuje z:

- nie chcę przykrywać pięknego trenu


no jak masz tren w sukni, który Ci sie jeszcze bardzo podoba to pewnie, ze nie warto go przykrywac :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Madzia
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 6039
Dołączył(a): 18 paź 2008, 13:48
Lokalizacja: Otwock
Status rodzinny: Żonka :)

Re: Welon

Post przez M3456 » 2 kwi 2009, 15:12

jak byłam mała to chowałam się pod firanką i powoli szłam nucic marsz tam tam ta dam.. i ta firanka była jak welon :lol:
M3456
 

Re: Welon

Post przez martinii18 » 2 kwi 2009, 19:04

Monia napisał(a):jak byłam mała to chowałam się pod firanką i powoli szłam nucic marsz tam tam ta dam.. i ta firanka była jak welon :lol:


identycznie sie bawilam :D

moj tren nie jest zbyt dlugi i jest zupelnie gladki wiec dlugi welon bedzie pasowal :)
Obrazek
martinii18
IX
IX
 
Posty: 979
Dołączył(a): 18 paź 2008, 13:50
Lokalizacja: Chylice
Status rodzinny: mężatka :)
Data ślubu: 9 maja 2009
Miejsce ślubu: Chylice

Re: Welon

Post przez Lauretta » 3 kwi 2009, 08:22

Ja mam tren zupełnie prosty i nie za duży i do tego długi welon-mgiełkę, który ślicznie się układa :) czyli podobnie jak u martinii.
Obrazek
Avatar użytkownika
Lauretta
Members
Members
 
Posty: 5016
Dołączył(a): 18 paź 2008, 14:26
Status rodzinny: mężatka

Re: Welon

Post przez M3456 » 3 kwi 2009, 12:50

martinii18 w końcu nie musimy się bawic ;) i nasze marzenia spełniają się z wiranki do realności :lol:
M3456
 

Re: Welon

Post przez martinii18 » 3 kwi 2009, 16:30

Dokladnie, ale powiem Wam, ze ja tez sie tak bawilam :) albo firanke zakladalam na glowe, albo obrus i udawalam ze jestem panna mloda :) a tu, kto by pomyslal, faktycznie nia bede :) O to z prawdziwym welonem na glowie a nie z firanka czy obrusem :)
Lauretta napisał(a):Ja mam tren zupełnie prosty i nie za duży i do tego długi welon-mgiełkę, który ślicznie się układa :) czyli podobnie jak u martinii.


super ze bedziemy mialy podobnie :) ja nigdy nie chcialam jakos bardzo zdobionej sukienki. Moja jest prosta ale z malutka nutka pieprzyku dzieki dekoldowi :)
 Notatka administratorki
 Proszę o edycję postów bo będzie ostrzeżenie ! 
Obrazek
martinii18
IX
IX
 
Posty: 979
Dołączył(a): 18 paź 2008, 13:50
Lokalizacja: Chylice
Status rodzinny: mężatka :)
Data ślubu: 9 maja 2009
Miejsce ślubu: Chylice

Re: Welon

Post przez Kasiunia » 3 kwi 2009, 18:08

a ja sie nie bawiłam w panne młoda nigdy :(
Obrazek
Obrazek
Mój kulinarny blog - www.wsrodkuchennychmarzen.bloog.pl
Avatar użytkownika
Kasiunia
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 18 paź 2008, 13:30
Lokalizacja: Węgrów/Goleniów
Status rodzinny: zaręczona

Re: Welon

Post przez martinii18 » 3 kwi 2009, 18:35

Kasiunia napisał(a):a ja sie nie bawiłam w panne młoda nigdy :(


naprawde nigdy?? moze poprostu nie kojarzysz takiej zabawy z dziecinstwa?
no ale z drugiej strony nie ma reguly ze kazda dziewczynka jak jest mala to sie bawi w panne mloda przeciez :)
Obrazek
martinii18
IX
IX
 
Posty: 979
Dołączył(a): 18 paź 2008, 13:50
Lokalizacja: Chylice
Status rodzinny: mężatka :)
Data ślubu: 9 maja 2009
Miejsce ślubu: Chylice

Re: Welon

Post przez Kasiunia » 3 kwi 2009, 18:38

może dlatego, że małżeństwo moich rodziców nie kojarzyło mi sie z czyms dobrym i fajnym, dlatego o tym nie myslałam, nie wiem, zawsze w jakieś wiewiórki sie z rodzeństwem ciotecznym bawiłam ;) a w przedszolu sie w dom bawiliśmy był mąż, żona i dzieci, ale ja zawsze dzieckiem byłam hehe ;)
Obrazek
Obrazek
Mój kulinarny blog - www.wsrodkuchennychmarzen.bloog.pl
Avatar użytkownika
Kasiunia
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 18 paź 2008, 13:30
Lokalizacja: Węgrów/Goleniów
Status rodzinny: zaręczona

Re: Welon

Post przez M3456 » 3 kwi 2009, 18:40

no właśnie... można bawic się lalkami lub ogólnie w dom...
ja jak miała 3 lata (mój pierwszy narzeczony Łukasz w tym samym wieku co ja) stawał koło mnie i razem z tą firanką szliśmy :lol: nasza miłośc przetrwała do 8 roku życia a potem urwała się Ciekawe jakim dziś jest człowiekiem :) ciekawe czy on to pamięta :)D
M3456
 

Welon

Post przez aniesie27 » 30 kwi 2010, 07:08

Mi się podoba kilka welonów i krótkie i długie . Trudno się zdecydować .
Jeśli chodzi u upięcie to tylko od góry bardziej efektywnie wyglada . Przynajmniej moim zdaniem . :]
Podaje mojego faworyta .
http://www.finesjaslub.pl/welon-68/
aniesie27
Nowy User
Nowy User
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29 kwi 2010, 10:29

Welon

Post przez Lauretta » 30 kwi 2010, 08:15

Ładniutki! Mnie też się podoba upięcie od góry i takie właśnie miałam :)

a welon miałam długaśny, wykończony co jakiś czas kryształkami swarovskiego, ślicznie się mieniły w słońcu :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Lauretta
Members
Members
 
Posty: 5016
Dołączył(a): 18 paź 2008, 14:26
Status rodzinny: mężatka

Welon

Post przez CzarnaJagoda » 4 maja 2010, 13:56

Znaleziony również na Allegro: http://moda.allegro.pl/item1017588306_w ... e_pro.html

Cena spoko..nawet bardzo spoko, wizualnie jest bardzo ładny...chyba zamówię...suknia będzie szyta to ewentualnie można będzie kieckę dopasować do welonu...hihihihihi.... 8-)

Welon będę miała upięty najprawdopodobniej od dołu, bo tak jak u większości nie chcę żeby dodawał mi dodatkowych cm wzrostu. W dodatku nie chcę długiego welonu, wolałabym nawet jakiś stroik z woalką.... no ale wiecie jak jest - mamusia krytykuje :lol:
Obrazek
Avatar użytkownika
CzarnaJagoda
I
I
 
Posty: 53
Dołączył(a): 6 kwi 2010, 18:26
Status rodzinny: Panna
Data ślubu: 4 września 2010
Miejsce ślubu: PL

Welon

Post przez Madzia » 4 maja 2010, 14:07

Osobiście wolę gładnie welony bez takich wykończeń koronkowych, ale jeżeli będzie pasował do sukni. Czy osoba która szyje Ci suknię nie może też uszyć welonu? i chyba bym bardziej dopasowywała welon do sukni a nie na odwrót, ale to tylko moje skromne zdanie :oops:
Obrazek
Avatar użytkownika
Madzia
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 6039
Dołączył(a): 18 paź 2008, 13:48
Lokalizacja: Otwock
Status rodzinny: Żonka :)

Welon

Post przez CzarnaJagoda » 4 maja 2010, 14:29

Madzia napisał(a):[...] Czy osoba która szyje Ci suknię nie może też uszyć welonu? [...]


o tym nie pomyślałam :oops: muszę pogadać z krawcową...kiecka będzie z koronki, wiec myślę, ze welon z takim obszyciem będzie pasował ;)

Madzia napisał(a):[...] i chyba bym bardziej dopasowywała welon do sukni a nie na odwrót, ale to tylko moje skromne zdanie :oops:


no właśnie...chyba jestem za bardzo nadgorliwa :lol: :lol: :lol:
Obrazek
Avatar użytkownika
CzarnaJagoda
I
I
 
Posty: 53
Dołączył(a): 6 kwi 2010, 18:26
Status rodzinny: Panna
Data ślubu: 4 września 2010
Miejsce ślubu: PL

Welon

Post przez Madzia » 4 maja 2010, 15:03

Madzia napisał(a):[...] i chyba bym bardziej dopasowywała welon do sukni a nie na odwrót, ale to tylko moje skromne zdanie :oops:


no właśnie...chyba jestem za bardzo nadgorliwa :lol: :lol: :lol:[/quote]

Hi Hi może nie pewnie bardziej dlatego, że chcesz żeby wszysko było idealnie ale nic się nie martw napewno wszystko bedzie dobrze a zresztą jak coś to służymy radą :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Madzia
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 6039
Dołączył(a): 18 paź 2008, 13:48
Lokalizacja: Otwock
Status rodzinny: Żonka :)

Welon

Post przez AiM » 4 maja 2010, 17:50

Ja bym też radziła, żeby mieć najpierw suknię a później welon ;)
Moja suknia również była szyta i moja krawcowa mi welon też zrobiła :) Początkowo chciałam mieć gładki, ale w trakcie przymiarek ustaliłyśmy, że na welonie będą akcenty koronkowe takie same jak są na sukni. Tymi samymi akcentami obszyła mi bolerko i przyczepiła do rękawiczek i całość fajnie się prezentowała :) Także ja polecam takie rozwiązanie :)
Obrazek

Obrazek

"Kiedy decydujesz się na dziecko, zgadzasz się, że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem." K.Hadley
Avatar użytkownika
AiM
Members
Members
 
Posty: 3405
Dołączył(a): 18 paź 2008, 14:19
Status rodzinny: 1+1=3 :)))
Data ślubu: 18 lipca 2009

Welon do sukni ślubnej

Post przez 4eDsyUi » 21 lut 2011, 14:25

Ło rety, ile się zmieniło od poprzednich postów!

Do sukni chcę zakupić takie welony dwa, jeden długi do kościoła i krótki (jednak) na wesele.
Załączniki
welon-slubny-krotki.jpg
4eDsyUi
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 1028
Dołączył(a): 4 kwi 2010, 19:42
Status rodzinny: panna

Welon do sukni ślubnej

Post przez BasiaTomek » 22 lut 2011, 03:44

Beatko bardzo ładny welon, delikatny niczym mgiełka ;) , i wykończenie welonu rewelka ;).
Obrazek
Avatar użytkownika
BasiaTomek
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 1844
Dołączył(a): 15 lis 2009, 20:34
Lokalizacja: Białystok
Status rodzinny: Mężatka :)
Data ślubu: 5 sierpnia 2011
Miejsce ślubu: Białystok

Welon do sukni ślubnej

Post przez Madzia » 22 lut 2011, 03:53

Delikatny bardo ładny welonik :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Madzia
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 6039
Dołączył(a): 18 paź 2008, 13:48
Lokalizacja: Otwock
Status rodzinny: Żonka :)

Welon do sukni ślubnej

Post przez 4eDsyUi » 22 lut 2011, 04:54

No właśnie o wykończenie chodzi. Dopóki go nie zobaczyłam, byłam absolutnie przeciwna krótkim welonom a to... :] Lamówka odpada, do długiego biorę pod uwagę ewentualnie tylko żyłkę bo tren i tak ma zdobienia więc bez sensu byłoby je przykrywać.
4eDsyUi
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 1028
Dołączył(a): 4 kwi 2010, 19:42
Status rodzinny: panna

Welon do sukni ślubnej

Post przez MagdaŚliwa » 16 wrz 2013, 13:10

w salonach ślubnych możemy znaleźć obecnie bardzo szeroki wachlarz welonów. Poczynając od tych standardowych do ramion poprzez długie kończące się tuż za suknią ślubną aż do nowoczesnych toczków, kwiatków, wianków itp. Wybór odpowiedniego welonu powinien być uzależniony od osobistych preferencji przyszłej Panny Młodej, upięcia włosów a przede wszystkim od sukni ślubnej. Można spróbować dwóch różnych rozwiązań podczas trwania wesela. Po oczepinach kiedy już nie jesteśmy w posiadaniu welonu, można przypiąć kwiatka bądź inna ciekawą ozdobę.
Setki ofert i porad weselnych na www.weselezklasa.pl
MagdaŚliwa
Nowy User
Nowy User
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8 sie 2013, 12:15
Status rodzinny: Panna

Welon do sukni ślubnej

Post przez Kas26 » 25 wrz 2013, 17:09

Ja bym chciała dłuższy welon.
Kas26
Nowy User
Nowy User
 
Posty: 18
Dołączył(a): 25 wrz 2013, 17:03
Status rodzinny: panna

Poprzednia strona

  • PODOBNE TEMATY do Welon do sukni ślubnej
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Powrót do Welon ślubny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron